Frozen













Hejsan svejsan.
Vaknade i morse och såg att allting var fruset, - 6 grader på termometern,
så man tog ju på sig allting, halsduk,mössa, vantar och så klart tjockaste
vinter jackan. Frös ändå ihjäl i skolan men, men.
Sen så bev det att vara med mina bästa sötungar, clara,fia och selma <33
spelade ju pingis och hade det skojj, med våran dåliga humor :DD
Tack för dagen tjejer, kärlek till er <333
Sen så skulle clara och selma på handboll så då åkte jag med pappa
till My Horse, handlade ridspö och sen blev det tassar och morrhår.
Nu ska jag snart äta och sen känner jag för att krypa ner i soffan med
en kopp chocklad , vad sägs?? Måste tina upp efer den kalla dagen:D

Puss och kram gummibanan. ;D

Kommentarer
Postat av: Clara

GUMMIBANAAAAAAAAAAAAAAANI, <333 :) jag älskar dig likikikikikikikikikiiiii <333

2009-02-03 @ 18:26:24
URL: http://clariish.blogg.se/
Postat av: Ebba

Gummiiibananiiiiiiiiii, <33333333333 Jaaiiii jag äslkarrrr dej oockså min likikiki, vet du att du är den bästa likiki som finns ,

puusssss <333333333

2009-02-04 @ 19:51:42
URL: http://hejebbaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0