KITTEN








Sötnos på bilderna.
Just nu sitter jag och hostar och är riktigt förkyld. Kan inte gå på fotbollsdagen idag , men ska nog ringa clara senare och så hittar vi säkert på ngt kul som t.ex igår tittade vi på den bästa filmen Ice Age 2!!! hahha riktigt dålig humor har vi.

Och i fredags tillbringades ju dagen självklart med likikiki clara. Det gick ju verkligen jättebra, elr nja jätedåligt......
vi skulle baka rulltårta, vi glömde tiden så brandvarnare sattes i gång, mamma kunde inte stänga av den för hon var för kort, och så fick jag öpnna dörren och ha den öppen! sen brände ju självklart kakan fast på plåten och det blev lite kaos, aja sen va vi nere på stan en sväng och jag hanlade lite kläder från JC, lägger in bilder senare.
Men nu ska jag nog fixa iordning mej och sen tror jag att jag ska ringa till clara , och det blir kankse bio idag? vet inte men kul kmr vi ha iaf .....

Kommentarer
Postat av: Clara

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

lilla läskiga söötnos, haha vi äger på att baka rulltårta likiki, :)

och plus att SID REGERAR!!!, <333

2009-02-01 @ 18:29:01
URL: http://clariish.blogg.se/
Postat av: Ebba

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

SID REGERAR !!!!!!!!!!!!! <333333;DDDDDDDDDDDDDD

små mammutar, små mammutar,

klappa händerna om du vill leva kvar , (klapp,klapp)

naaaaaa , hahaahhahaha <3333 puuusss älskar llikikiki<3333

2009-02-01 @ 20:20:39
URL: http://hejebbaah.blogg.se/
Postat av: lina

stackars deej <33

2009-04-06 @ 08:33:31
URL: http://jagharendrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0