SPORTLOV


Min älskade lilla sigge på bilden.
Godmorgoon, klockan är 08.37 och jag sitter invirad i mitt täcke här vid datorn.
Inatt har Julia sovit hoss mej och nu är hon hos typ fotdoktorn med sin mamma,
men hon kommer tillbaka snart. Så nu sitter jag alltså och väntar på henne:D
Gårddagen var riktigt rolig:D Ridläger med Julia och många andra<3 Fick
min älskade Mallory <33 och Julia fick Bizze! så med andra ord var vi överlyckliga!;D
Idag blir det stallet vid 4 igen för ridläger, ska rida dressyr program idag tror jag!! kulkul:D <3

Puusss och ha det bässt.
Tog denna bilden för claras och min skull!! haha kmr du ihåg bajja? <3


Kommentarer
Postat av: Clara

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siggiiiiiiiiiiiii och vi måste göra klart SM aha <33<3<3<3<3<<3<3<3<3<3

2009-02-17 @ 18:48:22
URL: http://clariish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0