Sommarlov


Nu är det inte långt kvar hörrni!
Endast 3 skoldagar kvar innan man kan sova länge på morgonen, äta låång frukost och gå i shorts och linne hela dagarna!Är det inte helt underbart? Vädret är väl i o försig inte lika bra.
Men har hört att det ska bli bättre väder framåt helgen, så vi får väl hoppas på det bästa.
Bilderna tycker jag inte att vi bryr oss om eller vad säger ni? Förhoppnings vis kommer det nog bättre bilder
efter den 20:nde Juli. Det är nämligen då jag hoppas på att min älskade Nikon D60 ska komma. Tills dess får ni stå ut!
Sommriga kramar!

Kommentarer
Postat av: Clara

JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILLS PÅ ONSDAG, ISLANDSHÄSTAR LIKIKI!!!!!!!!! PUSS!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<333<3<3<3<3<3<3<33

2009-06-15 @ 10:16:24
URL: http://clariish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0