When The Snow Smeelting





Godkväll hörrni .
Först och främst vill jag säga förlåt.
Konstig sak att säga kanske,
men jag upptäckte nu att det var flera veckor sedan jag laddade upp en bild i min kära blogg!
Har haft otroligt mycket att göra sista veckorna , och tiden räcker helt enkelt inte till !
 Nåja , Skolan, stallet , läxorna , ser ut som det brukar göra, imorgon är det matteprov så kvällen får väl tillbringas med matteboken i högsta hugg kan jag tänka. Sen ska jag sätta mig och läsa i min älskade bok : Nämligen Vargbröder 5 !:D
 Till sist Vill jag bara klargöra en sak : Jag är otroligt glad över att snön äntligen har smält bort,
låt det bli vår nu , SNÄLLA !!!
PUUUUUSSSAAAAAR KÄRA VÄNNER. <3

Kommentarer
Postat av: Clara

JAAAAAAAAAA!!!!!! vargbröder fem!!! har inte fått min bok ännu , blöööökii!! :)

men den kommer nog sart!!

men du knavi va på torsdagiiiiiiiii eller??, :)

för ajg skulle vara med lilla fia idag, :)

men det är fortfarande så att jga hatar biscotti och serossa1!!!! <3333333333 puss lilla likikiiiiiiiii, :)))))))))))))))))))))))))))))::::::::::::))))))))):):):):)::):



dampidampidampidampidampidampi!!!<33333333333333

2009-04-01 @ 07:55:20
URL: http://clariish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0